wtorek, 4 sierpnia 2009

Pierwszy post

Witam na moim blogu. Jest to pierwszy post, więc trzeba jakoś rozpocząć. Jestem Piotr i mam (prawie) 17 lat. Interesuję się różnymi dziwnymi rzeczami - muzyką, systemami operacyjnymi, literaturą, fotografią, filozofią oraz socjologią. Ten blog będzie właśnie taki filozoficzny, więc Ci, którzy nie lubią filozofować mogą wyjść. Jak sam tytuł mówi, ideą tego internetowego pamiętnika będzie dopatrywanie się sensu we wszystkim, co nas otacza, a szczególnie w społeczeństwie. Nie będę pisał o polityce, bo mnie to nie interesuje i się nie znam. Będę rozmyślał nad tym co zaobserwowałem, co wyczytałem oraz co widać bez szczególnych obserwacji. Prosiłbym o nie bluzganie w komentarzach. Jeżeli już chcesz nabluzgać, to napisz jeden komentarz, mi wystarczy. Do zobaczenia, wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz