poniedziałek, 28 grudnia 2009

Wszystko się zmienia. Pomimo to, dajcie możliwość powrotu.

Dziś znowu o tym nudnym internecie. Na tyle nudnym, że aż jeszcze trza popisać. Wyżalić się i ukoić swoje własne pseudo cierpienie. Dobrze, koniec wstępu. Pora sobie odpowiedzieć na parę pytań. Mianowicie: Większość ma, albo konto na Youtube, albo na Last.fm, albo nawet na tym tragicznym gronie! Każdy, kto dłużej jest na tychże portalach, może czasem odczuć nagłe zmiany. Gwałtowna zmiana layoutu bez początkowego ustalenia z użytkownikami strony doprowadza ich do nadmiernego toczenia piany z ust. Sam się cholernie wkurzyłem, jak zobaczyłem nowy wygląd last.fm... No dobrze, ładne jest. Ale gdzie klimat? Można jakoś to zmienić? "Nie". Ale jak to? Normalnie. Nie ma możliwości powrotu. Strona się rozwija i ma być coraz ładniejsza. Nigdy to nie wychodzi, ale mniejsza o to. Kanały na youtube. Na pewno udało Ci się kiedyś zrobić ładny i klimatyczny wygląd kanału... i co? Przychodzi wspaniała zmiana i wziuuu masz rozwalający się piękny i NOWOCZESNY kanał od pana google. Jakby poprzedni był zły, co nie? I tak YT jest zacofany pod względem wielu stron. Dobrze, przejdźmy do naszego rodzinnego grona. Zawsze ta strona kojarzyła mi się z prędkością "klik i jedziesz dalej...". Wszystko by było dobrze, gdyby nie to, że nowy wygląd gronostaja powoduje, że Firefox zajmuje 200mb ramu a Opera 100mb. Każdy troszkę słabszy komputer musi się namyślić, zanim ruszy. I to ma być postęp mości panowie? "Wóz, albo nawóz", cóż... Wolę jednak nawóz.
Programy... GG8 jest "be", to każdy wie. Ale jak się zastosuje piękny programik pod tytułem "gg banner killer" to program znów staje się używalny. Tu akurat nikt nie nakazuje korzystać z najnowszej wersji. Ja osobiście siedzę na szóstce (parę dni temu korzystałem z aqq do gg). Jest też wiele alternatyw, dlatego nie czuję tu wielkiej presji. 

Zmiany zawsze wychodzą na dobre, ale nie każdemu się podobają. Ludzie, dajcie możliwość powrotu na stare dobre śmieci. Przyzwyczajenie zawsze zwycięży. Bo tak, to jedynie można wspominać stare dobre czasy na webarchive. Pozdrowienia.

2 komentarze:

  1. Tak, masz rację. Czasami zmiany, które miały okazać się lepsze, okazały się być jeszcze gorszym rozwiązaniem. Bardzo fajnie piszesz, interesującą :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zauważyłam zmiany na gronie- przestałam sie tam logować w ogóle, choć i tak robiłam to rzadko. Na YT niby mam kanał, ale kiedy ja tam ostatnio byłam..? Najstarsi górale tego nie wiedzą. (: Naprawde ciekawa notka. Zgadzam sie z Caroline.

    OdpowiedzUsuń