środa, 2 lutego 2011

Gotta’ catch ’em all!

Hej, popatrz! Jaka fajna grupa! Ojej, jaka prawdziwa, też chce mi się spać, też brakuje mi długopisów po miesiącu, też lubię ten zespół, też poprawiam twarz łopatą, też gadam ciągle o miłości, też sądzę że chłopy to idioci, też nie lubię dziadów bo nudne; like it, like it, like it, Like It, LIKE IT, LIKE IT, LIIIKEEE ITTT AARGGGHAAAHHAHAHAWAHHH!!!11
Powiedzcie mi kochani, ile razy spotkaliście się z takim widokiem:
Sądzę, że na pewno kilka razy się spotkaliście. Jezus… Czy tych grup nie jest za dużo? Dlaczego ludzie na ulicy są tacy znerwicowani a w Internecie lubią wszystkie głupoty pod rząd? Myślicie, że to fajne? He... Tu was zdziwię – jest fajne. W świecie bez nawzajem zwalczających się grup byłoby nudno. Jedynie wkurzę się, gdy kliknę „pokaż więcej” – wtedy zwiecha przeglądarki niemal gwarantowana.

Zastanawia mnie, dlaczego ludzie uwielbiają toster, uwielbiają 55,25 takich samych zdań powiedzianych o innej kolejności słów? A dlaczego nikt nie lubi hiszpańskiej inkwizycji? Przeszukałem parę profilów z taką liczbą „lubianych” rzeczy i z przykrością stwierdzam, że prawie nikt nie zna Monty Pythona, Sapkowskiego, Pratcheta, Anthraxa, Electric Wizzarda, Pink Floyda. Ale „wk***ia mnie ta suka” musi być! Bo to diabelnie ważne. TRZA POKAZACI EMOCJE DZIECI, BO ZATRZYMALIŚMA SIĘ NA POZIOMIE PRZEDKONWENCJONALNYM W ROZWOJU. „Sorry lamusie, muszę się wyżyć, nie panuję nad emocjami ziom, idę na melanż jutro a tam będzie taki chłopak i on ma takie piękne oczy, rzucam tego, z którym jestem, j**ie mnie to, że byłam z nim tydzień, jest głupi tamten ma piękne oczy i…” Tak (powiedziane głosem Stanisława Tyma ze skeczu „Program Telewizyjny”).

Aby troszkę rozjaśnić: Poziom Przedkonwencjonalny mieści się w wieku od 0 do 8 lat dziecka. Dziecko nie panuje wtedy nad emocjami, nie reguluje ich. Po każdym niepowodzeniu może „wybuchnąć”. Dodając do tego problemy wieku młodzieńczego, mianowicie znieczulica i problemy z odszyfrowywaniem ludzkich uczuć (co wiąże się z rozbudowywaniem mózgu – część sygnału się gubi, dlatego nastoletnie dzieci, tak dziwnie się zachowują) daje nam pełny obraz aktualnego facebooka, demotywatorów, komixxów i innych gówien, na których większość osób spędza swój wolny czas. Aha… Tak, w mmorpgach też tak bywa – jak ktoś do Ciebie powie „elo”, już wiesz, z kim masz do czynienia…

Tu nie aż tak dużo, ale nadal troszeczkę więcej niż potrzeba…

Muzyka na dziś: Anthrax – Time (bo wszystkie piosenki, co mają “Time” w nazwie są dobre!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz